Με άξονα ‘Taste like Chios’ & τα ιαματικά Λουτρά στα Αγιάσματα- τον τουρισμό ευεξίας στην Β. Χίο

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χίου ενημερώνει ότι το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές




ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΧΙΟΥ

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Κοινωνικής Μέριμνας Π.Β.Α.
παραχώρησε σήμερα συνέντευξη τύπου για να παρουσιάσει δύο νέα
επικοινωνιακά εργαλεία για την τουριστική προβολή της Χίου:
1.Στο πλαίσιο της δημιουργίας νέας μάρκας (brand) για τον τουρισμό
γαστρονομίας επιλέχθηκε με διαδικασία ψηφοφορίας που είχε γίνει τον
Σεπτέμβριο το όνομα: Taste like Chios και στην επόμενη φάση της Μελέτης
για την ανάδειξη της γαστρονομίας της Χίου, η οποία τώρα ολοκληρώνεται
δημιουργήθηκε νέος λογότυπος, ο οποίος θα διευκολύνει τη στοχευμένη
προβολή, παρέχοντας εργαλεία στον προορισμό και στις επιχειρήσεις για να
αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις της επικοινωνίας με τους
καταναλωτές και τους επαγγελματίες τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα, όσο και
στο εξωτερικό.
Ο κ. Νύκτας σημείωσε ότι το νέο logo είναι φρέσκο και μοντέρνο, παραπέμπει
στο C, το πρώτο γράμμα της λέξης CHIOS, συνδυάζοντας χρώματα και
εικόνες από τα τοπικά μας προϊόντα, σύμφωνα με τους τρόπους που
χρησιμοποιούνται στο σύγχρονο marketing και απευθύνονται αποτελεσματικά
και στο νέο καταναλωτή. Δημιουργήθηκε ένα κεντρικό σήμα, που
διαφοροποιείται σε κατηγορίες: εστίαση, προϊόντα μαστιχοκαλλιέργειας,
παραδοσικά προϊόντα, αγροτικά προϊόντα, θαλασσινά προϊόντα.

αναγνώστη σας με μια εξαιρετική παράθεση από το έγγραφο ή ο για να
δώσετε έμφαση σε ένα κύριο σημείο. Για να τοποθετήσετε αυτό το
πλαίσιο κειμένου οπουδήποτε στη σελίδα, απλώς σύρετέ το.]
Πρέπει να σημειωθεί ότι στην Μελέτη ανάδειξης της γαστρονομίας της
Χίου που βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης δίνονται οι κατευθυντήριες
γραμμές για τον τρόπο που μπορεί να υποστηριχθεί από τις τοπικές
επιχειρήσεις/ παραγωγούς/εστίαση/καταστήματα τροφίμων κ.λ.π το νέο
brand και να λειτουργήσει αποτελεσματικά, πάντοτε σε συνεργασία με
τον Φορέα Τουρισμού Χίου και το Επιμελητήριο Χίου.
2. Δημιουργήθηκε video τουριστικής προβολής για τα ιαματικά Λουτρά
στα Αγιάσματα και τον τουρισμό ευεξίας στην Βόρεια Χίο. Το video
δημιουργήθηκε κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΚΟΙΝΣΕΠ Θέρμαι
Αγιασμάτων και παρουσιάζεται σήμερα δημόσια για πρώτη φορά. Η
μεγάλη και η σύντομη εκδοχή του video είναι προσβάσιμες αντίστοιχα
στους παρακάτω συνδέσμους:
Long version 3.10΄

Short Version 1.38΄

Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού είναι πολύ
ικανοποιημένος από το γεγονός ότι για πρώτη φορά γίνεται
προσπάθεια προβολής του τουρισμού ευεξίας για την περιοχή της
Βόρειας Χίου, που να συνδυάζει όλες τις εμπειρίες που μπορεί να
απολαύσει ο επισκέπτης στην περιοχή (λουτρά, περιπατητικές
διαδρομές στη φύση, οινοποιεία).

Επίσης συνεχάρει το νέο ΔΣ της Ένωσης Ξενοδόχων Χίου



Please follow and like us:
fb-share-icon
Αρέσει σε %d bloggers: