Χ.Σ.: Τουριστική προβολή: Γαμπροί …. απ’ το Λονδίνο

   Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χίου ενημερώνει ότι το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές




Τουριστική προβολή: Γαμπροί …. απ’ το Λονδίνο

Χωρίς ίχνος έκπληξης πληροφορηθήκαμε την έγκριση πίστωσης από την οικονομική επιτροπή του Δήμου Χίου για «τουριστική προβολή» σε δράσεις εγγυημένης αναποτελεσματικότητας. Και δεν μας εκπλήσσει γιατί έχουμε δυστυχώς συνηθίσει στα πεταμένα χρήματα για άχρηστες καμπάνιες εδώ και 20 τουλάχιστον χρόνια. Το μόνο μετρήσιμο αποτέλεσμα που έχουμε είναι η μείωση της τουριστικής επισκεψιμότητας κάθε χρόνο, μέχρι την σχεδόν ολοκληρωτική εξαφάνιση τους από το νησί, εξαιρουμένων των ημερήσιων επισκεπτών από τον Τσεσμέ.

Ποιαν θεώρησαν σημαντική ομάδα στόχο ο Δήμος και ο Ιδιωτικός Φορέας Τουρισμού για την επί δεκαετίες αναζητούμενη τουριστική ανάκαμψη; Μα την παροικία των Ελλήνων μεταναστών στην Αγγλία !

Ξοδεύονται χρήματα για διαφήμιση στo Greek TV London ένα αποκλειστικά διαδικτυακό κανάλι που απευθύνεται σε Έλληνες του εξωτερικού και κυρίως διαμένοντες στην Αγγλία. Αποτελούν οι Έλληνες του εξωτερικού σημαντικό target group για την τουριστική προβολή της Χίου;

Γιατί έχει ανατεθεί  επ’ αμοιβή στην εταιρεία “CONSULTING G.V”, η προώθηση του δήμου Χίου, στο τηλεοπτικό κανάλι ΑΡΤ TV (πρώην ΤΗΛΕΑΣΤΥ, ιδιοκτησίας Γ. Καρατζαφέρη για να μην ξεχνιόμαστε), στην εφημερίδα “Καρφί του Σαββατοκύριακου” (ποια είναι άραγε η κυκλοφορία της;), την εφημερίδα “ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΒΗΜΑ” και στην ιστοσελίδα “PressKit.gr”; Δεν μπορούσαν ο Δήμος ή ο Φορέας Τουρισμού να διαπραγματευτούν απευθείας με τους διαφημιστές;

Η διαφήμιση στο “ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΒΗΜΑ”  βήμα στοχεύει σε τουριστικές αφίξεις ή στις δημόσιες σχέσεις του δημάρχου και «κρύφτηκε» μέσα στην τουριστική προβολή;

Το κανάλι ΑΡΤ TV, και  η εφημερίδα “Καρφί του Σαββατοκύριακου”, ποιες ομάδες-στόχους της αγοράς καλύπτουν; Με ποια κριτήρια επιλέχτηκαν σαν οι καλύτερες επιλογές για προβολή; Ούτε μεγάλη θεαματικότητα έχουν ούτε μεγάλο τιράζ. Είναι εξώφθαλμα παραπλανητικό και αστείο να ισχυρίζεται κανείς ότι το APT TV καλύπτει 5.000.000 τηλεθεατές, μόνο και μόνο επειδή έχει εμβέλεια σε όλη την Αττική.

Το ίδιο ανεξήγητη προβάλλει και η επιλογή του PressKit.gr  το οποίο είναι ένα από εκατοντάδες ασήμαντα ειδησεογραφικά portal που υπάρχουν στην Ελλάδα.

Σε πρόσφατη συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο είχαμε επίμονα ζητήσει να εξειδικευθεί και να γίνει συγκεκριμένο το πρόγραμμα τουριστικής προβολής. Η δημοτική αρχή αρνήθηκε να το πράξει. Σήμερα είναι φανερή πλέον η αιτία. Είναι προφανές ότι όλες αυτές οι επιλογές αποτελούν δωράκια και γραμμάτια της Δημοτικής Παράταξης του Σταμάτη Κάρμαντζη. Δεν έχουν την παραμικρή στόχευση, δεν είναι προϊόν τουριστικής πολιτικής ή σχεδιασμού και δεν έχουν προκύψει από αξιολόγηση εναλλακτικών. Δυστυχώς χρήματα των φορολογούμενων πολιτών διασπαθίζονται και σπαταλούνται αδιαφανώς και υπό την αιγίδα και του Ιδιωτικού Φορέα Τουρισμού στον οποίο κάποιοι είχαν εναποθέσει ελπίδες για κάτι διαφορετικό (εμείς είχαμε προειδοποιήσει έγκαιρα), μόνο και μόνο επειδή ήταν ….. ιδιωτικός.

Δυστυχώς η καταστροφική πολιτική που έχει εξαφανίσει τη Χίο από τον τουριστικό χάρτη συνεχίζεται.

Η Χιακή Συμπολιτεία έχει καταθέσει σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Χίου με σαφείς άξονες στρατηγικής και πολιτικής με συγκεκριμένες δράσεις.

Παραμένει επίκαιρο, ριζοσπαστικό και ρεαλιστικό, την ίδια ώρα που οι μαθητευόμενοι μάγοι παίζουν με τα χρήματα του Χιώτικου λαού πουλώντας καθρεφτάκια σε ιθαγενείς.

ΧΙΑΚΗ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ

 



Please follow and like us:
Αρέσει σε %d bloggers: