[hsas-shortcode group=1″” speed=”10″ direction=”left” gap=”50″]
[masterslider id=”12″]
Καταγγελία αναγνώστρια μας:
Νοίκιασα ένα σπίτι πριν ένα χρόνο. Έκανα την επανασύνδεση, πήρα το νερό στο όνομα μου και έδωσα τα στοιχεία μου (email και τηλέφωνο) έτσι ώστε να έρχονται ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί, καθώς ενημέρωσα πως στην περιοχή κατοικίας μας δεν υπάρχει συγκεκριμένη διεύθυνση για να μπορέσω να λάβω έντυπο λογαριασμό. Πληρώσαμε σχεδόν 100€ για να πάρουμε το νερό στο όνομα μας. Όλα καλά μέχρι εκεί. Μετά το πρώτο τρίμηνο κι αφού δεν είχα λάβει κάποιον λογαριασμό, κάλεσα στην υπηρεσία ώστε να ενημερωθώ σχετικά με το τι γίνεται με την έκδοση του λογαριασμού μου. Με είπαν πως θα ενημερωθώ στα στοιχεία που έχω δηλώσει. Ο καιρός περνούσε και ο λογαριασμός δεν ερχόταν.
Λέω θα έγινε κάποιο λάθος και περίμενα. Το καλοκαίρι ήταν δύσκολο στο εργασιακό κομμάτι και το θέμα ξεχάστηκε λόγω έλλειψης χρόνου από πλευράς μου. Προχθές 10/12/22, βλέπω πως δεν έχω νερό στο σπίτι. Κατεβαίνω στο ρολόι, βλέπω ένα χαρτί χωρίς καμία σημείωση πάνω, απλά με 2 σταθερά τηλέφωνα της υπηρεσίας. Κάλεσα και με έβγαζε σε κινητό τηλέφωνο διότι δεν ήταν ώρα του κανονικού ωραρίου της υπηρεσίας. Ο άνθρωπος εξυπηρετικότατος με ενημέρωσε σχετικά και μου είπε να κανω υπομονή μέχρι να μιλήσω την Δευτέρα με την υπηρεσία. Φτάνουμε στο σήμερα, 12/12/22!
Καλώ στην υπηρεσία, το σηκώνει μια υπάλληλος! Αγενέστατη! Στην ερώτηση μου, γιατί κόπηκε το νερό, μου απάντησε λόγω οφειλής! Η επόμενη ακριβώς ερώτηση ήταν που ακριβώς πάνε οι λογαριασμοί που εκδίδονται, γιατί στα χέρια μου δεν έφτασαν ποτέ. Η απάντηση της; “Που να ξέρω εγω κυρία μου”! Αυτό ακριβώς! “Εμείς τα παραδίδουμε στα ΕΛΤΑ και από εκεί και πέρα είναι θέμα του ταχυδρόμου”, συνέχισε. Της εξήγησα πως έχω δηλώσει τα στοιχεία μου για την ηλεκτρονική έκδοση του λογαριασμού μου. Επέμενε πως δεν μπορεί να βοηθήσει. Ζήτησα ακριβώς την διεύθυνση στην οποία παραδόθηκαν οι λογαριασμοί αλλά η απάντηση ήταν πάλι αρνητική! Δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω και δεν θα το συζητήσω άλλο. Αυτό μου είπε. Το αποτέλεσμα ; Να μείνω 2 ολόκληρες μέρες χωρίς νερό στο σπίτι, με ένα μωρό 3 χρόνων άρρωστο, από λάθος δικό τους και από ανευθυνότητα. Κανένας δεν ανέλαβε καμία ευθύνη. Το νερό είχε κοπεί νωρίτερα αλλά είχα νερό από την δεξαμενή, η οποία άδειασε κι αυτή!
Πλήρωσα κανονικά και την επανασύνδεση και το νερό των 3 λογαριασμών που δεν έφτασαν ποτε στα χέρια μου! Δεν ξέρουν ούτε που πήγαν οι λογαριασμοί , ούτε τους ενδιαφερει απ ότι κατάλαβα. Η κυρία που με εξυπηρέτησε στην υπηρεσία ήταν ευγενέστατη. Η δε κυρία του τηλεφώνου, με αγριοκοίταζε επίμονα! Δυστυχώς, έχουν βολευτεί σε μια καρέκλα γραφείου και δεν τους καίγεται καρφί για τον “απλό κόσμο”. Θέλω να ξεκινήσω από εσάς με μια δημόσια ανάρτηση και το θέμα έχει ήδη αναφερθεί και θα γίνει καταγγελία στην υπηρεσία.
ΜΣ
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”62″]
Ακολουθήστε την Chiosin.gr για να μαθαίνετε έγκυρα , άμεσα και αντικειμενικά τα νέα από τη Χίο
Ακολουθήστε μας στο Instagram
Ακολουθήστε μας στο twitter
Ακολουθήστε μας στο facebook
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]
















































































































