[hsas-shortcode group=1″” speed=”10″ direction=”left” gap=”50″]
Την παρακάτω επιστολή λάβαμε από τον συμπολίτη μας Μπαμπη Μπουλά:
❗ Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
Δεν συνηθίζω να κάνω τέτοιου είδους δημοσιεύσεις αλλα πραγματικά ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι.
Συγκεκριμένα θεωρώ αδιανόητο ένα σπίτι εν έτη 2022 να μην έχει νερό για 3ο συνεχόμενο Σ/Κ με τούς αρμόδιους φυσικά της ΔΕΥΑΧ σήμερα να μην απαντάνε στο κινητό τηλέφωνο που σε παραπέμπει ο γελοίος τηλεφωνητής της υπηρεσίας.
Τα προηγούμενα 2 Σ/Κ η αλήθεια ειναι ότι στο 5ο τηλεφώνημα απάντησε ο υπεύθυνος και η απάντηση τού ήταν οτι ειναι Σάββατο και δυστυχώς θα πρέπει να απευθυνθώ σε υδροφόρο ιδιώτη για να γεμίσει την δεξαμενή μου ή να πάρω απ τον γείτονα καθώς το Σ/Κ δεν μπορεί να γίνει κάτι απ την υπηρεσία.
⁉️Και ερωτώ εγώ…. Πληρώνω στους λογαριασμούς μου 10ευρω ετοιμότητα δικτύου σύνδεσης για ποιο λόγο?? Μόνο για τις καθημερινές???
❗Να προσθέσω οτι στο σπίτι διαμένει βρέφος 2 ετών και άτομο με 80% αναπηρία.❗
🔥Έχω κάψει ήδη 2 αντλίες απ την έλλειψη νερού.
Στην διάθεση οποιουδήποτε αρμόδιου.
Μπουλάς Χαράλαμπος
[masterslider id=”12″]
[masterslider id=”48″]
[masterslider id=”62″]
Ακολουθήστε την Chiosin.gr για να μαθαίνετε έγκυρα , άμεσα και αντικειμενικά τα νέα από τη Χίο
Ακολουθήστε μας στο Instagram
Ακολουθήστε μας στο twitter
Ακολουθήστε μας στο facebook
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]


















































































































