ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χίου ενημερώνει ότι το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές




Αυτοτελές Γραφείο Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη & της Επιχείρησης Β. Αιγαίου                            ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΕΦΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΚΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων αρκετών συμπολιτών μας, οι οποίοι επί αρκετούς μήνες (πολλές φορές και χρόνια) έχουν υποβάλλει τα δικαιολογητικά τους για συνταξιοδότηση και αγνοούν την πορεία της αίτησής τους, από τον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης στον οποίο τους παραπέμπουν.

Βεβαίως, ουδέποτε κατανοήσαμε τον λόγο για τον οποίο οι ασφαλισμένοι της Χίου θα πρέπει να επικοινωνούν με τις Υπηρεσίες γειτονικού Νομού για να εξυπηρετηθούν.

Το γεγονός αυτό επιτείνει η ανάρμοστη αντιμετώπισή τους εκ της αρμόδιας Υπηρεσίας, να μην απαντά ποτέ στα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα (από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες ενημέρωσης του κοινού ή το διαδίκτυο γενικότερα), αφού καθημερινά και καθ΄ όλο το ωράριο λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών φαίνονται οι τηλεφωνικές γραμμές να είναι κατειλημμένες … !!!

Τούτο διαπίστωσα και προσωπικά, όταν επί 20 ημέρες κατέστη αδύνατον να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το αρμόδιο γραφείο απονομής συντάξεων στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης.

Το φαινόμενο αυτό είναι απαράδεκτο και αντιβαίνει ρητά στις διατάξεις του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα περί εξυπηρέτησης (ή μη) των πολιτών, αναφορικά με την παροχή ενημέρωσης για τις υποθέσεις που τους αφορούν άμεσα.

Σημειώνεται ότι, οι περισσότεροι των ενδιαφερομένων πολιτών είναι άτομα που διάγουν την 7η ή και 8η δεκαετία της ζωής τους, δεν έχουν εξοικείωση με τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα και προτιμούν την άμεση τηλεφωνική επικοινωνία.

Κατανοώ ότι, ενδεχομένως, η υποστελέχωση ή η έλλειψη ικανού αριθμού των απαραίτητων υπαλλήλων στην Υπηρεσία -για την ομαλή διεξαγωγή των διαδικασιών και εργασιών- δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία της, όμως η μη απόκριση στις κλήσεις των πολιτών (μάλιστα από άλλο -γειτονικό- νησί) είναι αδιανόητο να συμβαίνει εν έτει 2022.

Παρακαλούμε θερμά να επιληφθείτε του όλου ζητήματος και να μεριμνήσετε να υπάρχει υπάλληλος (στον ΕΦΚΑ Μυτιλήνης- τμήμα απονομής συντάξεων) ο οποίος να απαντά καθημερινά στις τηλεφωνικές κλήσεις του κοινού, αλλά και στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Η παρούσα αποστέλλεται στον κ. Διοικητή του e-ΕΦΚΑ για τις δικές του ενέργειες.

 

Χίος, 22-08-2022

Γιώργος Φωτ. Παπαδόπουλος

Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη & της Επιχείρησης Βορείου Αιγαίου



Please follow and like us:
fb-share-icon