Γυαλιά καρφιά το σούπερ μάρκετ που μήνυσε την ηλικιωμένη (BINTEO)

Το ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χίου ενημερώνει ότι το κράνος και η ζώνη σώζουν ζωές




Ιλιον: Γυαλιά καρφιά το σούπερ μάρκετ που μήνυσε την ηλικιωμένη – Επέμβαση του Ρουβίκωνα

«Γυαλιά καρφιά» έκανε ομάδα του Ρουβίκωνα το κατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ιλιον, όπου έγινε το περιστατικό με την ηλικιωμένη το περασμένο Σάββατο – Στη δημοσιότητα βίντεο από την επίθεση με βαριοπούλες

(πηγή: rouvikonas.gr)
(πηγή: rouvikonas.gr)

Επίθεση με βαριοπούλες έκανε τα ξημερώματα της Παρασκευής (18/2) ομάδα του Ρουβίκωνα, στο σούπερ μάρκετ στο Ιλιον όπου έγινε το περιστατικό με την ηλικιωμένη. Μάλιστα, ο Ρουβίκωνας ανέβασε φωτογραφία και βίντεο από τη στιγμή της επίθεσης σε γνωστή ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Να θυμίσουμε πως το περιστατικό με την ηλικιωμένη εκτυλίχθηκε το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου, όταν η 70χρονη προσπάθησε να κλέψει κρέας και τυρί, αξίας 30-40 ευρώ από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ και έγινε αντιληπτή από τους υπεύθυνους του καταστήματος.

Δείτε το βίντεο από την επίθεση εδώ

Παρά τις παροτρύνσεις άλλων καταναλωτών, που θέλησαν να πληρώσουν από την τσέπη τους το ποσό που κόστιζαν τα προϊόντα που έβαλε η γυναίκα στην τσάντα της, αλλά και την πρόταση των αστυνομικών, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ αρνήθηκαν να αποσύρουν τη μήνυση στην ηλικιωμένη λόγω «πολιτικής της επιχείρησης». Οι νομικές ενέργειες αποσύρθηκαν τελικά χθες, Πέμπτη, ύστερα από παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».

πηγη: reader.gr

 



Please follow and like us:
fb-share-icon