Υγειονομική θωράκιση μηδέν-μαθητές ανά τμήμα 25+




Υγειονομική θωράκιση μηδέν-μαθητές ανά τμήμα 25+
Πρώτη φορά στην ιστορία παρατηρείται το φαινόμενο η κρατική υγειονομική
πρόνοια να παραχωρεί πλήρως τη θέση της στην ατομική ευθύνη αλλά και στην
…μοίρα. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, χωρίς να λάβει ουσιαστικά υγειονομικά μέτρα ,
χωρίς να θωρακίσει υγειονομικά εκπαιδευτικούς και μαθητές με πλήρη εμβολιασμό,
χωρίς να μειώσει τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα,  να προχωρήσει στην δημιουργία
επιπλέον τμημάτων και παράλληλα στον διορισμό αντίστοιχων εκπαιδευτικών,
ανοίγει τα σχολεία. Το μόνο μέτρο που φαίνεται να έχει ληφθεί, και το οποίο
εναπόκειται πλήρως στην ατομική ευθύνη των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας
για το αν θα το κάνουν και τι θα δηλώσουν, είναι τα σέλφ τεστ, που κι αυτά ακόμα ,
όπως τονίζεται στις οδηγίες χρήσης,πρέπει να γίνουν από εξειδικευμένο προσωπικό.
Συνεπώς αμφισβητείται εκ των προτέρων,η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων για
όσους από εμάς, ερασιτέχνες της μπατονέτας όλοι, τα κάνουμε. Αμφισβητείται και η
αλήθεια της δήλωσης του καθενός μας, επίσης, αφού από κανένα ειδικό δεν ελέγχεται
και δεν δηλώνεται το αποτέλεσμα του .σελφ τεστ. Συμπέρασμα: ανοίγουν τα σχολεία
και όπου μας βγάλει η μοίρα.
Αλλά, ας σοβαρευτούμε: η προχειρότητα, η βιασύνη και η απερισκεψία της
κυβέρνησης Μητσοτάκη κοστίζει ζωές ,ειδικά με τη νέα μετάλλαξη του ιού που
προσβάλλει νέους.
Ως Δίκτυο Πολιτών Χίου και αφού ακούσαμε προσεκτικά τα μέλη της εκπαιδευτικής
κοινότητας, απαιτούμε, πριν ανοίξουν και τα δημοτικά σχολεία, δηλαδή μέχρι το
Πάσχα να δρομολογηθούν  τουλάχιστον τα στοιχειώδη και να είναι έτοιμα με το
άνοιγμα μετά το Πάσχα:
1. Φοίτηση στα σχολεία εκ περιτροπής με σπάσιμο των τμημάτων στα δύο: μισές
μέρες το μισό τμήμα , και τις υπόλοιπες το άλλο μισό. Οπωσδήποτε του χρόνου
μείωση των μαθητών στους 15 ανά τμήμα
2. Μείωση της διδακτέας ΄και της εξεταστέας ύλης, όσο προλαβαίνουμε από δω και
πέρα. Από του χρόνου, μείωση της διδακτέας ύλης σε όλες τις βαθμίδες της

εκπαίδευσης, καθότι είμαστε η μόνη ευρωπαϊκή χώρα με τόσο αυξημένη ύλη ανά
σχολική βαθμίδα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται παιδαγωγικά , ψυχολογικά και σε κόστος
φροντιστηρίων στους μαθητές για να ανταπεξέλθουν. Επιπλέον, πρόσληψη
εκπαιδευτικών τώρα, για ενισχυτική τηλεδιδασκαλία αδυνατούντων μαθητών.
3. Κατάργηση της μείωσης του αριθμού των εισακτέων στις σχολές: θεωρούμε
απαράδεκτο τον εκφοβισμό και την ενίσχυση του άγχους των υποψηφίων εισακτέων,
ειδικά κάτω από αυτές τις συνθήκες και ειδικότερα διότι η μείωση σχετίζεται  με την
δρομολογημένη  άγρα εισακτέων από τα ιδιωτικά κολλέγια.
4.Σχολαστική καθαριότητα σχολικών κτιρίων, πρόσληψη επιπλέον προσωπικού
καθαριότητας, πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών σε κάθε σχολική μονάδα για όσο
διαρκεί η πανδημία
5.Οικονομική και κοινωνική στήριξη οικογενειών μαθητών ευάλωτων ομάδων-
έναρξη σχολικών γευμάτων που ποτέ δεν εφαρμόστηκαν στη Χίο σε αντίθεση με την
υπόλοιπη Ελλάδα. Υπάρχει μεγάλη κρίση στους ελεύθερους επαγγελματίες και στους
εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα. Υπάρχουν μαθητές που πεινάνε.
6. Κατάργηση της τηλεκπαίδευσης μέσω Cisco και σύσταση θεσμού δημόσιας
λειτουργίας τηλεκπαίδευσης με ασφάλεια προσωπικών δεδομένων κι όχι
ξεπούλημά τους και μάλιστα με την σφραγίδα του ΥΠΑΙΘ.
Αν η κυβέρνηση δεν προβεί άμεσα στην ικανοποίηση των παραπάνω, πολύ
φοβούμαστε πως λίγες μέρες μετά το άνοιγμα των σχολείων , θα ξαναρχίσει το
…κλείσιμο. Ή αλλιώς, εκτός από φαρμακείο για σελφ τεστ, θα ψάχνουμε να βρούμε
και ποιο σχολείο…εφημερεύει. Και εκτιμάμε δυστυχώς πως τα εφημερεύοντα
φαρμακεία θα είναι περισσότερα από τα ανοιχτά σχολεία.



Please follow and like us:
Αρέσει σε %d bloggers: