Κέρδισαν τις εντυπώσεις


Ολοκλήρωση συμμετοχής Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, στην έκθεση
“7 η ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2020”.

Mε ανανεωμένη πρόταση και διαφοροποιημένο concept, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της
Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και των διατροφικών επιχειρήσεων απ’ όλα τα νησιά, στην
καταξιωμένη έκθεση του κλάδου τροφίμων & ποτών “7 η ΕΞΠΟΤΡΟΦ: The Greek Fine
Food Exhibition”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία “RM INTERNATIONAL”, στο
εκθεσιακό κέντρο “HELEXPO MAROUSSI” της Αθήνας, από 24 έως 26 Ιανουαρίου 2020. Την
“7 η ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2020” επισκέφθηκαν χιλιάδες τελικοί καταναλωτές από το λεκανοπέδιο
Αττικής, καθώς και πολύ μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του κλάδου από την Ελλάδα και
το εξωτερικό, δημιουργώντας το αδιαχώρητο όλες τις ημέρες λειτουργίας της. Εκτός από
την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, στην έκθεση συμμετείχαν όλες οι νησιωτικές Περιφέρειες
της χώρας (Ιονίων Νήσων, Κρήτης και Νοτίου Αιγαίου), πολλές εκ των Περιφερειών της
ηπειρωτικής Ελλάδας, Εμπορικά και Διμερή Επιμελητήρια, καθώς και εκατοντάδες
μεμονωμένες ιδιωτικές επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων & ποτών.
Την Π.Β.Α. και τον Περιφερειάρχη Κώστα Μουτζούρη, εκπροσώπησε ο αρμόδιος
Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Πανάγος Κουφέλος, ο οποίος είχε το γενικό
συντονισμό της συμμετοχής, ενώ την οργάνωση της αποστολής και παρουσίας των
επιχειρήσεων εντός του ενιαίου περιπτέρου, είχε το στέλεχος marketing & Επιχειρησιακής
έρευνας της Π.Β.Α. Πάνος Πίτσιος. Την αποστολή πλαισίωσαν η σύμβουλος της Π.Β.Α. Πόπη
Αναγνώστου και ο εκ Μυτιλήνης εθελοντής Βασίλης Λόγγιος. Επίσης, το περίπτερο 72 τ.μ.
της Π.Β.Α., στελέχωσαν με την πολύ ενεργή παρουσία τους, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη
διεκπεραίωση των εργασιών όλες τις ημέρες της έκθεσης, οι κάτοικοι Αθηνών – απόδημοι

εθελοντές από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, Νατάσσα Σαμαρέλλη, Ειρήνη Σερέτη, Άννα
Κουνιάρη, Ευστρατία Καρυοφύλλη, Μαριλένα Γιαννακοπούλου, Σταύρος Σταυρίδης, Μαρία
Ραφτέλλη – Πρωτούλη, Μιχαήλ Πίτσιος, Κώστας Αθηνιώτης και Ρένα Χατζέλλη. Μεγάλος
χορηγός της συμμετοχής, ήταν ο επιχειρηματικός όμιλος “ATTICA GROUP”, του οποίου οι
δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες “BLUE STAR FERRIES” και “HELLENIC SEAWAYS”, συνδέουν με
ferry boats σε σταθερή και καθημερινή ετήσια βάση, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με την
Αττική, ενώ καθοριστικής σημασίας ήταν η αρωγή της Ομοσπονδίας Λεσβιακών Συλλόγων
Αττικής (Ο.Λ.Σ.Α.) και της εταιρείας “Lesvos Car Rental”. Η παρουσία της Π.Β.Α. στην 7 η
ΕΞΠΟΤΡΟΦ, βασίστηκε σε μία ανανεωμένη μεθοδολογία, που υπαγορεύτηκε από τις
διαφοροποιημένες ανάγκες και τη βούληση των τοπικών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, το
περίπτερο της Π.Β.Α., βάσει του προγραμματισμού, είχε χωριστεί σε δύο ενιαίους χώρους,
εντός των οποίων οι διατροφικές επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα, είτε να αποκτήσουν
εξατομικευμένο δικό τους booth έναντι οικονομικής επιβάρυνσης, είτε να συμμετέχουν
ομαδικά, προκειμένου να εκθέσουν εντελώς δωρεάν τα brands τους. Με τον παραπάνω
διττό τρόπο συμμετοχής, εξασφαλίστηκε η δυναμική και πλήρως αντιπροσωπευτική
παρουσία της πλούσιας γαστρονομικής και διατροφικής παράδοσης του Βορείου Αιγαίου,
αφού είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο, στην έκθεση έδωσαν δυναμικό παρόν 69
επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων & ποτών. Επί τρεις ημέρες, οι παρευρισκόμενοι
εκπρόσωποι των επιχειρήσεων και οι εθελοντές του Βορείου Αιγαίου, υποδέχθηκαν τους
λάτρεις της νησιώτικης γαστρονομίας και του "fine food", αλλά και τους
επαγγελματίες – εμπορικούς αντιπροσώπους των premium τροφίμων & ποτών της χώρας.
Έχοντας τα χαρακτηριστικά ενός άκρως ποιοτικού bazaar, στο περίπτερο της
Π.Β.Α.επιτεύχθηκαν:
1. η ολοκληρωμένη παρουσίαση της παραγωγικής φυσιογνωμίας της περιοχής, μέσω της
έκθεσης των προϊόντων όλων των επιχειρήσεων που συμμετείχαν και μέσω των συνεχών
γευσιγνωστικών δοκιμών που διενεργούνταν καθόλο το τριήμερο.
2. η καταγραφή της εκφρασμένης ατομικής και κλαδικής ζήτησης των προϊόντων από
εμπορικούς επισκέπτες και επαγγελματίες του κλάδου (Ελλάδας και εξωτερικού), η οποία
στη συνέχεια θα προωθηθεί σε όλους τους συμμετέχοντες, ώστε να υπάρξει η μέγιστη
δυνατή αποτελεσματικότητα, αναφορικά με τις πωλήσεις των τοπικών επιχειρήσεων, και
3. η πραγματοποίηση άμεσων λιανικών πωλήσεων τοις μετρητοίς. Στο πλαίσιο του
προγράμματος “Β2Β Markets”, που για πρώτη φορά εφαρμόστηκε με τη χορηγία του
εξειδικευμένου περιοδικού “Food & Beverage Daily” στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ, τα στελέχη της
Π.Β.Α. πραγματοποίησαν προγραμματισμένες διερευνητικές συναντήσεις με τους
εκπροσώπους όλων των μεγάλων αλυσίδων super markets και καταστημάτων τροφίμων της
χώρας, όπως οι “ΑΒ Βασιλόπουλος”, “Metro” / “My Market”, “The Mart”, “Yolenis”,
“Σκλαβενίτης”, κ.ο.κ., κατά τη διάρκεια των οποίων προσδιορίστηκαν οι επιμέρους τρόποι
συνεργασίας με τις τοπικές επιχειρήσεις (και γι’ αυτή τη δράση θα ακολουθήσει αναλυτικό
report).
Παράλληλα με τις καθεαυτού εργασίες της έκθεσης, στο σκέλος των προγραμματισμένων
fine food ενοτήτων "Μαγειρεύουμε Ελλάδα” με οικοδέσποινα την Αργυρώ
Μπαρμαρίγου και “Greek Dish Challenge” με οικοδεσπότη τον Κώστα Μπουγιούρη και

παρουσιάστρια τη foodbloger Εύα Παρακεντάκη, ο Μυτιληνιός executive chef Παναγιώτης
Μελιδώνης, προσκεκλημένος της Π.Β.Α., παρουσίασε με “live cookings” 5 πιάτα
–παραδοσιακές και gourmet συνταγές (χάχλες με αυγά & παστουρμά, στραπατσάδα
με σουτζούκι, φλομάρια με λουκάνικα και σάλτσες, χυλοπίτες με σαρδέλες, τυροκροκέτες
με λαδοτύρι), ενώ με τη βοήθεια των φοιτητών του Ι.Ε.Κ. "ΑΚΜΗ", προετοίμασε
πλούσια εδέσματα με τα προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου, τα οποία γεύθηκαν οι
επαγγελματίες επισκέπτες και το κοινό.
Επιπλέον, στον ειδικά σχεδιασμένο χώρο του διαδραστικού event ενημέρωσης, καινοτόμων
προτάσεων και γαστρονομικών εκδηλώσεων “Masterclass: γευστικές διαδρομές στα
ελληνικά προϊόντα”, με οικοδέσποινες τις project managers Σύλβια Κουμεντάκη και Νανά
Ζυγούρα, η Π.Β.Α. έδωσε δυναμικό παρών, στην ενότητα – pairing “αλίπαστα, ελιές &
συνοδευτικά αποστάγματα”, όπου παρουσιάστηκαν τα brand names των αντίστοιχων
προϊόντων του Βορείου Αιγαίου που συμμετείχαν στηνέκθεση.
Τέλος, στο πλαίσιο της ενότητας “Γαστρονομικές Κοινότητες” (“Gastronomy & Wine
Tourism”), ένα φιλόδοξο πρόγραμμα δράσης στο χώρο της γαστρονομίας και του
τουρισμού, που ξεκίνησε να υλοποιείται το 2019, οι εκπρόσωποι της Π.Β.Α. είχαν
εποικοδομητική διαβούλευση με το δημιουργό του project και φίλο των νησιών του
Βορείου Αιγαίου Γιώργο Πίττα, προκειμένου να ξεκινήσουν οι διεργασίες ένταξής τους, ενώ
υπήρξε και ανταλλαγή απόψεων για μελλοντικές συνεργασίες με δύο διμερή Επιμελητήρια
(Ελληνοαραβικό και Ελληνοϊταλικό).
Οι 69 επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων & ποτών από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που
με τα εκλεκτά τους προϊόντα, πλαισίωσαν το περίπτερο της Π.Β.Α., ήταν:

1. “ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Μ.Ι.Κ.Ε.”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ “LESVOS GOLD”
2. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΥΔΗΛΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ”: ΜΕΛΙ ΙΚΑΡΙΑΣ
3. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ
4. “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”: ΦΕΤΑ & ΛΑΔΟΤΥΡΙ
ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
5. “ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΓΙΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: Η ΣΕΛΑΔΑ”: ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
6. “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”:
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

7. “ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΗΘΥΜΝΗΣ: ΡΟΔΙ
& ΣΤΑΧΥ”: ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
8. “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΛΙΧΝΙΤΟΥ”:
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
9. “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ”:
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

10. “ΑΙΓΑΙΟΥ ΓΕΥΣΕΙΣ” ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΝΩΣΗΣ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ & ΕΜΠΟΡΙΑ
ΒΟΤΑΝΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
11. “ΑΙΓΕΑΣ” Μ. ΓΑΝΕΛΛΗΣ – Τ. ΧΩΝΑΚΗ Ο.Ε.: ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ
ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ & ΠΑΣΤΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ
12. “ΑΙΓΑΙΟΝ” Β. &Ν. ΤΣΑΠΑΛΑΣ Ο.Ε.: ΕΚΛΕΚΤΑ ΑΛΙΠΑΣΤΑ ΧΙΟΥ
13. “ΑΛΧΗΜΕΙΑ” ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ: ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ, ΜΑΓΔΑΛΗΝΗΣ ΒΑΣΙΛΑ
14. “ΑΝΕΜΟΣ” ΜΠΕΝΕΤΟΣ Γ. – ΓΑΛΑΤΟΥΛΑΣ Γ. Ο.Ε.: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ
15. “APIS FABRICCA”: ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΛΥΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕΛΙΣΣΑΣ
ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΝΙΚΟΛΕΤΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
16. “ΑΠΟΡΕΛΛΗΣ”: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΦΙΛΙΑΣ
17. “ΑΧΙΛΑΔΕΛΛΗΣ Β. ΥΙΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.”: ΧΑΛΒΑΣ & ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ
ΛΗΜΝΟΥ
18. “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
19. “BIO ARONIA LESVOS”: ΑΡΟΝΙΑ ΛΕΠΕΤΥΜΝΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΥ
ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΗ
20. “ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΗ ΛΕΣΒΟΥ Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΧΥΔΗΡΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

21. “ΓΑΡΔΕΝΙΑ” ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ “ΓΕΜΑΤΑ”
ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
22. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΣΑΜΟΥ
23. “ΓΚΑΡΑΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ: ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ –
ΦΛΩΜΑΡΙΑ
24. “ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ
ΛΕΣΒΟΥ “MYTILANA” & “CRYSTAL”
25. “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΟ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ”,
“LESVOS”
26. “ΕΡΕΣΣΥΚΟ” ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΡΟΥΦΗ: ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΣΥΚΑ &
ΠΕΤΙΜΕΖΙ ΕΡΕΣΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
27. “ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΧΑΤΖΑΚΗ”: ΜΠΥΡΕΣ “ΝΗΣΙΩΠΗ” &“SEDUSA” ΣΙΓΡΙΟΥ
ΛΕΣΒΟΥ




28. “ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΧΙΟΥ” ΙΑΚΩΒΟΥ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ & ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΝΑΖΛΙΔΗ:
ΜΠΥΡΕΣ ΧΙΟΥ
29. “ΘΥΜΕΛΗΣ Ε. Α.Β.Ε.Ε.”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΤΙΣΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ
30. “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
31. “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΟ “ΑΝΤΡΙΚΙΟ”
32. “ΚΑΛΥΨΩ” ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΑΧΤΣΑΒΑΝΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ
33. “ΚΑ_ΝΔΥΛΟΣ”: ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΦΟΥΡΝΩΝ, ΔΗΜΟΥ ΚΟΤΤΑΡΑ
34. “ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “BLACKBIRD”
35. “ΚΑΤΣΙΚΗΣ Σ. ΗΛΙΑΣ”: ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΧΙΟΥ
36. “KISS THE EARTH” ΚΩΣΤΑΣ ΠΛΑΚΩΤΑΡΗΣ: ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΒΟΥΤΥΡΟΥ
ΧΙΟΥ

37. “ΚΛΑΒΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ” ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ
ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΣ ΛΕΣΒΟΥ
38. “ΚΟΡΑΚΗΣ – ΜΑΡΙΝΟΣ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΓΛΥΚΑ ΧΙΟΥ
39. “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΡΑΣΙ ΛΗΜΝΟΥ
40. “ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΣ” ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΜΒΕΤΣΟΣ: ΚΡΕΑΤΑ,
ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚA ΠΡΟΪΟΝΤA ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
41. “ΚΤΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑ”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΙΝΟΥ ΧΙΟΥ
42. “ΚΤΗΜΑ OLON” ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΗΜΝΟΥ
43. ΛΕΒΑ Α.Ε.: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ, ΑΛΙΠΑΣΤΑ & ΟΥΖΟ
ΛΕΣΒΟΥ
44. “ΛΕΣΒΙΑΚΑ ΟΡΗ” Δ. ΚΑΤΖΟΥΡΙΔΗΣ – Ι. ΦΩΤΙΟΥ Ο.Ε.: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ “AEOLION”
45. “ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΓΗ”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ,
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΟΝΔΡΟΜΠΗΛΑ
46. “LESVOS HONEY” ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΟΝΤΟΣ: ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΚΟΥΤΑΡΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
47. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ ΨΑΡΩΝ” ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ: ΜΕΛΙ ΨΑΡΩΝ
48. “MEROPI”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ

49. “MYROVOLOS ORGANICS” ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΔΗ: ΚΑΠΑΡΗ &
ΚΡΙΤΑΜΟ ΧΙΟΥ
50. “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑ ΛΕΣΒΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ
ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ
51. “ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΗ”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ &
ΣΑΛΤΣΕΣ ΛΕΣΒΟΥ

52. “ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΓΚΑΡΑΛΗ”: ΚΡΑΣΙΑ ΛΗΜΝΟΥ
53. “ΟΙΝΟΦΟΡΟΣ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙΟΥ” Κ. ΛΟΥΠΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε. (ΟΙΝΟΙ “ΔΑΦΝΙΣ
& ΧΛΟΗ” – “ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ”)
54. “OL – EVE” FAMILY ESTATE & PRODUCTS: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, ΣΥΚΑ & ΜΕΛΙ
55. “OLIVEWOOD HANDICRAFT”: ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΑ ΜΥΡΣΙΝΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
56. “OMERTA COFFEE ROASTERS” ΛΕΣΒΟΥ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ &
ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΦΕ
57. “ΠΑΥΛΕΛΛΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ & ΑΣΗΜΑΚΗΣ Ο.Ε.” ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ
ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΡΕΑΤΑ
58. ΠΟΡΙΑΖΗ ΑΦΟΙ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ, ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ & ΑΛΕΥΡΙ ΛΗΜΝΟΥ
(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ)
59. “ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΛΙΝΟΥ”: ΟΥΖΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
60. “ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ”: ΟΥΖΟ ΛΙΣΒΟΡΙΟΥ
61. “ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΜΑΤΘΑΙΟΥ”: ΟΥΖΟ “MATIS” ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ)
62. “SAPFO”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΘΕΡΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ,
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΠΑΠΑΔΕΛΛΗ
63. “ΣΑΡΡΗ ΟΛΓΑ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΛΙΕΣ ΣΤΥΨΗΣ ΛΕΣΒΟΥ & ΔΙΑΦΟΡΑ
ΕΔΕΣΜΑΤΑ
64. “ΣΠΕΝΤΖΑΣ Γ. & ΣΙΑ Ο.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΟ “VETO”
65. “STALOS”: EXTRA ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΓΕΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΙΩΑΝΝΗ
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
66. “ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ” ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΒΡΥΣΑΣ ΛΕΣΒΟΥ
67. “ΤΣΑΝΤΙΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ
ΟΙΝΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ
68. “ΦΛΟΚΑΚΙ” ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ “ΓΕΜΑΤΑ”
ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

69. “ΧΑΤΖΕΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Α.Ε.” ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΛΕΣΒΟΥ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ
ΑΥΓΩΝ
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα της Π.Β.Α. Πανάγος Κουφέλος, αφού
συνεχάρη τις παραπάνω επιχειρήσεις που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια
προώθησης και ανάπτυξης της εξωστρέφειας του Βορείου Αιγαίου υπό τις σημερινές
αντίξοες συνθήκες που περνάει ο τόπος, δήλωσε: “Η τεράστια συμμετοχή του αθηναϊκού
κοινού και των επαγγελματιών στην εν λόγω έκθεση, καταδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον
που
υπάρχει για τα παραδοσιακά ποιοτικά τοπικά προϊόντα της χώρας και εν προκειμένω των
νησιών μας. Ο νέος τρόπος παρουσίασης των επιχειρήσεων, αναλόγως του οικονομικού
ενδιαφέροντός τους, ήταν μία καινοτομία που κέρδισε τις εντυπώσεις, ενώ οι προσπάθειες
της Π.Β.Α. για την ενδυνάμωση των εξαγωγών και την εξεύρεση νέων αγορών, θα
συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό. Η μεθοδική και επαγγελματική συμμετοχή των
επιχειρήσεων
του Βορείου Αιγαίου σε πολλές εκθέσεις, είναι πολύ σημαντική για την εμπέδωση και την
καταχώρηση των brands, στο υποσυνείδητο των καταναλωτών, η οποία στη συνέχεια θα
μετουσιωθεί σε πώληση”.

 

Please follow and like us:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *