Δεν είναι πλέον κοπάδι ο λαός πλην ελαχίστων εξαιρέσεων




Νομίζω και πιστεύω η ρήση ή το γνωμικό του τίτλου είναι γνωστή τουλάχιστον στους παλαιότερους που έχουν γνώση ιστορικών γεγονότων γιατί δυστυχώς την σημερινή συγκυρία τα παιδιά αμφιβάλλω εάν διδάσκονται τέτοιου είδους ιστορικές παροιμίες και γνωμικά αποφθέγματα με τους κατά καιρούς ανεγκέφαλους υπουργούς Παιδείας που κατάργησαν και αρχαία και θρησκευτικά και ιστορία .

Κάποτε τα παλιά χρόνια οι σοφοί της αρχαιότητας στην Ελλάδα ήταν ξακουστοί σ’όλο τον κόσμο όπως μέχρι και σήμερα… και οι τότε αναπτυσσόμενες χώρες στα γράμματα και τις επιστήμες θέλησαν να μάθουν από πρώτο χέρι την πραγματικότητα .
Έτσι ένα κομβόι από σοφούς ξένων χωρών κατέπλευσαν στον Πειραιά που ακόμη οι περισσότερες περιοχές ήταν χωράφια, λειβάδια και ελαιώνες, αμπέλια και βοσκοτόπια … δεν ήταν ο Πειραιάς πού βλέπουμε σήμερα .
Μόλις βγήκαν στην στεριά τον πρώτο που συνάντησαν ήταν ένας βοσκός με το κοπάδι του να βόσκει στο λειβάδι και θέλοντας να δούνε την ευστροφία του μυαλού του, τού έκαναν την ερώτηση : ” Απ’όπου και πού ; Πώς και πόσα ; “
Και αμέσως ο ξύπνιος βοσκός τους απάντησε με τον ίδιο λιτό λόγο : ” Απ’Αθήνα στα λειβάδια Θόδωρος και πεντακόσσια “!
Ακούγοντας αυτή την απάντηση από έναν βοσκό αναρωτήθηκαν βλέποντας ο ένας τον άλλον λέγοντας : όταν ένας απλός βοσκός Μας δίνει τέτοια απάντηση για φανταστείτε τί θά είναι οι σοφοί της Ελλάδας… και αμέσως ξανά επιβιβάστηκαν στο πλεούμενο και αναχώρησαν για τον τόπο τους .
Θα μου πείτε όλοι σας το τί θέλω να περιγράψω με αυτό το παράδειγμα του βοσκού με το κοπάδι με τα πρόβατα .
Στις φωτογραφίες υπάρχουν έξυπνα σχόλια και σκίτσα από το διαδίκτυο που προβάλλεται το χιούμορ και οι έξυπνες ιδέες των εγκλωβισμένων μέσα στο σπίτι τους και για να μην τρελαθούν σκαρφίζονται και κατασκευάζουν φωτογραφικά σκίτσα από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα των πολιτικών γεγονότων και πράξεων .
Έτσι βλέπουμε σε φωτογραφίες τους τρεις ιεράρχες της σοφίας τον Αλέξιο τον Δημήτριο και τον Ιωάννη τους φωστήρες της τρισηλίου κοινότητος .
Σε άλλη βλέπουμε τους ήρωες από την Αμερικανική ταινία ” Ο Καλός ο Κακός και ο Άσχημος ” ή τους τρεις σωματοφύλακες ή τούς τρείς πιστολέρο με τα όπλα στα χέρια.
Σε άλλη βλέπουμε τρεις τράγους να τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιός από τους τρείς θα επικρατήσει στο ποίμνιο της αγέλης για να τους κλείσει στο μαντρί όπως φαίνεται το κοπάδι από τα αρνιά και κατσίκια .
Σε άλλη βλέπουμε έναν γέροντα διασωληνωμένο και να βλέπει τον δρόμο προς τους ουρανούς και εάν θα μεταβεί στην κόλαση ή στον παράδεισο .
Και επίσης βλέπουμε σε άλλη φωτογραφία σε διάδρομο έξω από την εντατική και την ΜΕΘ το νοσηλευτικό προσωπικό τέζα στο δάπεδο από την κούραση και την βαριά στολή με διπλές μάσκες που φορούν .
Και θέτω το μεγάλο ερώτημα σε όλους τους αρνητές της μάσκας και τους Ακροαριστερόστροφους κουλτουριάρηδες πολιτικάντηδες συνδικαλιστές που έχουν μονίμως στο κουφιοκεφαλάκι τους με ποιόν τρόπο να προβαίνουν σε αλχημείες και καταλήψεις και πορείες χωρίς μάσκα και με μεγάλο συνωστισμό για αντιπολιτευτικούς λόγους και δημιουργίας πολιτικής αναμπουμπούλας με επεισόδια φωτιές και σπάσιμο καταστημάτων για να καρπωθούν κομματικά οφέλη .
Αυτές είναι λίγες από τις πολλές φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και εξάπτουν την φαντασία του κάθε αναγνώστη .
Δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο παρά μόνο ας φροντίσουμε όλοι να φερθούμε λογικά και να προσαρμοστούμε με την πραγματικότητα της μεγάλης πανδημίας του Κορωνοϊού που θερίζει καλπάζοντας χιλιάδες ανθρώπους και να αφήσουμε τα αντιπολιτευτικά τερτίπια γιατί ο λαός έχει κρίση και ξέρει πολύ καλά πώς θα ξεπληρώσει την συμπεριφορά όλων αυτών που προκαλούν .
Δεν είναι πλέον κοπάδι ο λαός πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που εγώ τους λέω Χαϊβάνια γιατί είναι ανεγκέφαλοι και τους σέρνουν από την μύτη οι τσοπάνηδες σαν τα πρόβατα στο μαντρί !
Τα συμπεράσματα δικά σας !
Καλά Μυαλά σε όλους σας !
Χίος 20 Νοεμβρίου 2020
Λευτέρης Πυκνής Μαλλιάς Καλλιμασιώτης

 



Please follow and like us: